2013. szeptember 7., szombat

Óriási kívánságlista ☺ I. rész (Konyha + Divat)

Sziasztok,

ma azoknak a tárgyaknak a listáját hoztam el nektek, amelyeket valamilyen okból nagyon szeretnék a magaménak tudni. Elsőként a hőn áhított konyhai dolgokat és ruhadarabokat szeretném bemutatni, a második részben pedig jönnek majd a kiegészítők és beauty kívánságok. Még sosem írtam ehhez hasonló bejegyzést, úgyhogy remélem nem lesz túl borzalmas vagy unalmas. :D Vágjunk is bele.

Konyhai dolgok

1. Egy botmixer.

Az egyik legnagyobb vágyam egy ilyen több darabos készlet, amellyel mindent meg tudnék csinálni a konyhában, amit csak szeretnék. A botmixer részével krémleveseket tudnék csinálni, de nagy segítség lenne mondjuk fehérje shake készítésénél, vagy különböző szószokhoz. Az aprító részének is nagy hasznát tudnám venni, például zabpehely/magok lisztté őrléséhez, házi mogyoróvaj készítéshez, gyakorlatilag bármilyen alapanyag felaprításához. A habverővel pedig könnyebb lenne kikeverni bármilyen tésztát, pl. palacsinta, gofri tésztáját, mint a kézi habverővel.

2. Aprítógép

Ha olyan botmixert vennék, amelyik tényleg csakis botmixeri funkciókat lát el (mert nyilván ez sokkal olcsóbb lenne), akkor jól jönne mellé külön egy ilyen kis aprító. Nemrég volt a Lidl-ben azt hiszem, és egyáltalán nem lett volna drága, de sajnos lecsúsztam róla. :/

3. Digitális konyhai mérleg

Tulajdonképpen ez lenne az egyik legfontosabb eszköz a konyhában, mert ha tényleg bele akarok vágni egy komoly diétába, ahogy tervezem, akkor elengedhetetlen lenne, hogy pontosan lemérjem az alapanyagokat az ételekhez. A Rossmannban láttam ilyet, azt hiszem 5 kg-ig mér, és 2499 forintba kerül, úgyhogy lehet, hogy amellé teszem le a voksom, és hamarosan megveszem. Szerintem az mondjuk nem így néz ki, mint ez itt a képen, de valami olyat akartam berakni, ami kevésbé néz ki úgy, mint azok a mérlegek, amiken a drogot mérik (már amennyire a Breaking Badből meg drogos filmekből tudom). :D

4. Olajspriccelő

Ez lenne a legkisebb beruházás az előbbiek közül, ám annál hasznosabb lenne egy ilyen kis kütyü, hogy vékonyan olajozhassam be a tepsit/serpenyőt, ha kell.

5. Muffin tepsi


Ennek elég egyszerű a magyarázata, nincsen muffin sütő tepsim, viszont szeretnék muffint sütni. :D

6. Mini szufléforma


Bögrés süti sütéséhez. :D

7. Nuttzo mogyoróvaj

Ez a remek kis készítmény semmi mást nem tartalmaz, csak magokat és tengeri sót. Sajnos nálunk nem lehet kapni, viszont az iherb-en beszerezhető. Itthon még nem találtam sajnos olyan mogyoróvajat, amiben ne lenne valamennyi cukor, és ez pont azért lenne jó, mert nincs benne, van viszont egy csomó más jó dolog. Szupi lenne nasinak pl. almára kenve.

+1. Zellerszár/Szárzeller, nem tudom, hogy is hívják pontosan, de egyszerűen nem találok sehol, pedig a vásárcsarnokban is körülnéztem. Ha Ti tudjátok, hol lehet beszerezni, írjátok meg plíííz. :)

Amúgy nem a Bosch szponzorál. Sajnos. :D Egyszerűen csak ezek néztek ki jól, mikor rájuk kerestem a Googlen. 
----------

Divat

Ezen az őszön basic ruhadarabokkal és cuki kiegészítőkkel akarom feltölteni a ruhatáramat, amelyek jól kombinálhatók, egyszerűek, de mégis csinosak. :)

1. Farmerdzseki

Forever 21 farmerdzseki, Pinterest
Valami olyasmit szeretnék, mint itt a képen a lányon, ami nem túl hosszú, de nem is túl rövid, és lehetőleg nem világos, hanem inkább sötétebb farmerkék. Viszont, ha farmerdzsekit veszek, olyat szeretnék majd, ami jobb minőségű, hogy jó pár évig hű társam legyen. :)

2. Zöld párka

Hilfiger párka, asos.com
Nagyon tetszenek ezek a fajta párkák, mert szeretem, ha hosszú és puha bélelt egy kabát. Ráadásul nagyon tetszik a szőrös kapucni.

3. Beanie

Forever 21 kötött beanie
Nem nagyon tudok mit hozzáfűzni, csak annyit, hogy nagyon tetszenek a beaniek, mert védenek a hideg elől, és szerintem nagyon menők, ahogy kicsit lelógnak az ember fejéről. :D

4. Basic fölsők

Pimkie keki hosszú ujjú fölső
Mango csíkos fölső
H&M bő basic póló
H&M kétszínű póló
Ez végül is egyszínű/minimális mintás (pl. csíkos) pólókat jelent, amelyeket rengeteg helyen be lehet szerezni. Jó basic fölsők vannak pl. a H&M-ben, a C&A-ban, vagy a Tally Weijlben, nekem legalábbis a legtöbb onnan van jelenleg, szerintem idén is ezekben az üzletekben nézek majd körül először. :)

5. Ingek

Hilfiger kockás ing, asos.com
Szívecskés ing, sheinside.com
Forever 21 kockás ing
H&M szegecses ing
Annyira tetszenek a különböző ingek, legyenek mintásak vagy egyszínűek, vastagabb vagy vékonyabb anyagúak. De eddig alig hordtam inget, most viszont elhatároztam, hogy beszerzek néhányat. :) Általában lehet őket magukban is hordani, de néha elkél alájuk egy ujjatlan/spagettipántos fölső. Tényleg, ezennel képzeletben azokat is fölveszem a basics darabok közé! :D

6. Bő pulcsik

H&M szürke bő pulcsi

Forever 21 lyuggatott pulcsi
Forever 21 oversize pulcsi
Forever 21 lovacskás pulcsi
Forever 21 pulcsi Szörny Rt.-s mintával :D


Legyenek vastagak, vagy vékonyak, mintásak, vagy egyszínűek, lyukasak, vagy nem, a képlet egyszerű: csak fölkapod egy pólóra, és már indulhatsz is. Ápolnak és eltakarnak. :D

7. Szoknyák

Forever 21 kockás szoknya
Pimkie fekete pamut csőszoknya
Pimkie keki farmer csőszoknya

Nagyon tetszenek a különböző szoknyák, és nem kell csak a mini farmerszoknyákra és hosszú unalmas egyszínű szoknyákra gondolni. Ezek a szoknyák szuperül néznek ki, és nem is fázol, ha egy vastag harisnyával és hosszú szárú cipővel/bokacsizmával veszed föl. :)

8. 'Varsity jacket'

Pepe Jeans varsity jacket, asos.com
b+ab varsity jacket kapucnival, asos.com
Criminal Damage dzseki, asos.com
Azonnal megtetszettek ezek a fajta dzsekik, mikor először megláttam őket. A jellemzőjük, hogy általában az ujjak más színűek, mint a dzseki 'fő' része (értitek, na :D), és a mellrészén sokszor van fölvarrva egy jelvény, betű, vagy szám. :)

9. H&M cipők

H&M fehér hosszú szárú tornacsuka

*Képzeletbeli kép ugyanennek a cipőnek az alacsony szárú testvéréről, fekete színben.*

Igen, rögtön 2 pár. :D A hosszúszárú fehér cipőt két éve vettem meg először, és még mindig nem jött szét, csak már tele van olyan koszokkal, amelyek egyszerűen nem jönnek ki, úgyhogy nem nagyon tudom már hordani. :D Nem beszélve az áráról, ami kerek 10 euró volt Hollandiában. Itthon kicsit drágább, 3990 Ft, de nem kérdés, hogy újravásárolom. :D A fekete alacsonyszárúról, amelyről nem találtam képet, nem tudok nyilatkozni, mert olyanom még nem volt, de 2990 Ft-ba kerül, és bízom benne, hogy hasonlóan sokáig fogja bírni. 7000 Ft-ért ez a két cipő nagyon megéri. :)

10. Bokacsizma

Pimkie szegecses fekete bokacsizma

Forever 21 fekete bokacsizma

Asos barna bokacsizma, asos.com
Ez egy óriási hiányossága a ruhatáramnak, muszáj lesz beszereznem egy párt ezen az őszön/télen, lehetőleg minél alacsonyabb sarokkal. :)

Hát, ennyi lenne mára, remélem tetszett. :) És hogy tisztázzuk, ez tényleg csak egy kívánságlista, illetve a képek, amiket belinkeltem, csak illusztrációk, ugyanis a legtöbb elérhetetlen drágaságú a számomra. :'D Álmodozni azért lehet.

+ Néhány besorolhatatlan kategóriájú, eszmei dolog :D:
 - Normális időpontok a kezdő olasz órára Neptunban. Grrrr.
 - Több óra egy napban. Na, légyszi!
 - Több pénz. ^^ Vagyis inkább egy jó munka, amit akkor csinálhatnék, amikor ráérek és amikor szeretném. És még jól is fizetne. :D De az első lépést már megtettem, hétfőn megyek borítékolni. Valahol el kell kezdeni! :D

Ezzel tényleg ennyi mára. :D Hamarosan jön az Ékszer inspirálta köröm kihívás 2. része, ha még nem láttad az első alkotásomat, itt megnézheted. :)

Gabi

2 megjegyzés:

  1. Én is nagyon szeretnék botmixert, valahol la is van akciózva egy ilyen készlet, mint amit te is beraktál. Imádom a krémleveseket, azokhoz meg elengedhetetlen egy ilyen kütyü :)
    A New Yorkerben általában jó farmer dzsekik vannak (onnan vettem én is tavaly), meg pulcsik is 5990Ft-ért, pont ma vettem egyet :)

    VálaszTörlés
  2. De jó, és nem tudod, hogy hol van ez az akció? :)
    Köszi az infot, körülnézek majd ott is :) pont a napokban voltam amúgy a New Yorkerben, de csak pár percre tudtam beugrani, és az azzal telt, hogy a 890 Ft-os (most már 290 Ft csak, azt hiszem :D) napszemüvegeket próbálgattam, de sajnos egyik sem volt jó... :/

    VálaszTörlés