2013. október 14., hétfő

Díjat kaptam :) és visszatértem... újra :D

Sziasztok,

nem is tudom, hol kezdjem... Valószínűleg valami magyarázat-féleséggel kellene, hogy mégis hol kódorogtam az elmúlt 3 hétben. :D Tulajdonképpen több összetevője van a dolognak, kezdve onnan, hogy körülbelül 2 hétig beteg voltam (a legutóbbi bejegyzésben is megemlítettem már, hogy eléggé nyomorultul éreztem magam, de annál még rosszabb lett, köhögőrohamokkal meg mindenfélével tarkítva), és az időm 90%-ban az ágyat nyomtam, képtelennek érezve magam bármifajta szépítkezési tevékenység végrehajtására, meg úgy egyáltalán bármi hasznosat csinálni, még a körmömet se festettem ki, tehát nem is nagyon lett volna miről írni. :D Aztán az elmúlt 1-másfél hétben, mikor már jól éreztem magam, igazából azon voltam, hogy összekaparjam magam, és kicsit utolérjem magam a tanulásban, több-kevesebb sikerrel. Plusz szüreteltünk, ami megint elvett egy teljes hétvégét.

Most hétvégén pedig feljöttek anyáék Pestre hozzám, és színházaztunk, meg Glamour-napoztunk, ami mellett szintén nem sok időm maradt az írásra. :D Tényleg, ha szeretnétek, összedobhatok egy kis "haul"-bejegyzést, hogy miket találtam, de elsősorban ruhákról van szó egyébként; kozmetikai dolgokat nem igazán vettem, leszámítva egy púdert, meg hát a legizgibb dolgot... Egy igazi profi körömpolírozó szettet (Seacret), amit az Aréna Plázában sóztak ránk anyával. :D Erről viszont tuti írok hosszabban, mert hihetetlen jó kis kütyüről van szó.

Magyarázkodás vége... :D


Nagy-nagy örömmel láttam, hogy díjat, sőt, rögtön két díjat kaptam, az egyiket Naomi (avagy Noémi), a másikat pedig Judit jóvoltából, köszönöm szépen, lányok. :) Hát, csapjunk bele. :D
----------
Szabályok:
Írj magadról 11 dolgot
Válaszolj 11 kérdésre 
Tegyél fel 11 kérdést
Küldd tovább 11 embernek

11 dolog magamról:
  1. Eredetileg Vivien lett volna a nevem, legalábbis anyáék ezt állítják. :D
  2. Egy testvérem van, a bátyám, aki közel 5 évvel idősebb nálam, ezért soha nem jöttünk ki túl jól, de mióta Pestre kerültem, és persze ahogy idősebbek lettünk, fényévekkel jobb lett a kapcsolatunk. :)
  3. A német és az angol mellé idén elkezdtem franciát tanulni, és ezeket még egy nyelvvel tervezem kiegészíteni, tehát összesen 4 nyelvet szeretnék elsajátítani. :)
  4. Három évig hegedültem. Életem legnagyobb büntetésének éreztem sokszor, hogy zeneiskolába járok, főleg a végére nagyon megutáltam, de az akkori felfogásomat és viselkedésemet azóta már milliószor megbántam, és most már biztos nem így gondolnék rá.
  5. Ha lehetne egy különleges képességem, akkor vagy a láthatatlanságot választanám, vagy időutazó lennék.
  6. A kedvenc állatom a macska, van is egy cicám otthon, akit imádok, de egy külön világ, kiismerhetetlen, és lassan már 10 éve boldogít. :D
  7. Nagyon szeretek főzni, de néha iszonyú türelmetlen és kapkodós vagyok, úgyhogy sokszor megsérülök, vagy legalábbis a konyha úgy néz ki utánam, mintha bomba robbant volna. :D
  8. Ahogy idősebb lettem, egyre kevésbé vagyok válogatós, régebben például nem tudtam megenni a paradicsomot, vagy a brokkolit, de most már mindkettőt imádom. Amivel továbbra sem tudtam megbarátkozni, az a sütőtök, a sóska, és a lecsó (pedig a hozzávalóit szeretem külön-külön, de együtt valahogy a-a :D)
  9. Ha nem röpködnek óriási mínuszok, akkor gyalog járok iskolába, közben zenét hallgatok, és szeretek a zene ütemére lépni. :)
  10. Nagyon sokszínű a zenei ízlésem, talán egyedül csak a nagyon durva, haldoklós hörgős metált nem tudom meghallgatni.
  11. Gimiben egy évig benne voltam a kórusban, de nem vagyok valami nagy énekes. Viszont máig szeretek énekelni, mert kikapcsol, de csak ha egyedül vagyok itthon, vagy a zuhany alatt. :D
Noémi kérdései:
1. Mióta vagy a körömlakk szerelmese?
- Hát igazán a szerelmese szerintem 15-16 éves korom óta. :)
2. Mit csinálsz szívesen a blogoláson kívül szabad idődben?
- Átlagos dolgokat... :) Pinterest/Tumblr (bár valahol ez is blogolás :D), sütögetek, szívesen sétálok, biciklizek, ha jó idő van, a barátaimmal vagyok, sorozatozok/filmezek/zenét hallgatok, régebben pedig szerettem rajzolni is, de már nem gyakran csinálom. Szeretek vásárolni is. :D
3. Van házi állatod? Hogy hívják?
- Van egy cicám, Micinek hívják. :) 
4. Hány darab körömlakkod van?
- 50 körül lehet. 
5. Melyik azaz étel amit nem szeretsz?
- Lecsó, és valamiért nem szeretem a smarnit (avagy császármorzsát :D).
6. Mi a kedvenc színed?
- Zöld (de nem minden árnyalata, a kedvencem a menta és az a megnyugtató világos almazöld :)) és kék. 
7. Milyen zenét szeretsz? Kedvenc együttes/énekes?
- Mindenevő vagyok, és időszakosan változik, most éppen az elektronikus zenére vagyok rákattanva, mert felfedeztem, hogy vannak olyan válfajai, amik jobban kikapcsolnak, mint bármi. Azért van pár örök kedvencem: Avril Lavigne (még a Complicated idején szerettem meg, és időről időre visszatérek hozzá :D), Beyoncé (soha nem tudnám megunni pl. a Listen-t, az I was here-t vagy mondjuk a Love on top-ot), Taylor Swift (bár néha kiakadok tőle, a zenéjét nagyon szeretem), Pink (mert a saját számait írja), Rihanna, Jason Mraz, Justin Timberlake, Ed Sheeran, Beatles, a Coldplay, a One Republic, mostanában pedig Rudimental, az Imagine Dragons, Passenger, stb... nagyon sok. :D
8. Mit hallgatsz most?
- Green Day Best of-ot. :D
9. Mi a kedvenc sorozatod?
- A How I met your mother és a Breaking Bad. 
10. És filmed?
- Sok van nagyon... Forrest Gump, Holt költők társasága, A remény rabjai, Életrevalók, Elrabolva, Szerelmünk lapjai :), Viharsziget, Pillangó-hatás, Mamma Mia!, Az ördög Pradát visel, Truman Show, Dick & Jane trükkjei, Ace Ventura :D, Pitch Perfect, Up!, Wall-E... soksok :D
11. Hogyan látod a jövőd?
- Végzettségem szerint közgazdász leszek, de szeretném, ha nem abból állna a napom, hogy reggel fölkelek, bemegyek a 2 négyzetméteres irodámba, egész nap a számítógép előtt ülök, aztán este hazamegyek, és utálom az életem. Szeretném, ha olyan munkám lenne, amit esetleg a szabadban is végezhetek, de az sem lenne rossz, ha a magam főnöke lehetnék (tehát saját vállalkozás :D). Egyszóval valami, amit szeretek. Nincs kizárva külföld sem.


Judit kérdései:

1. Hol laksz?
Budapesten.
2. Van facebook profilod?
Aha. :)
3. Szereted fényképezni magad?
Régebben néha szoktam, de amúgy nem, nem igazán. :D
4. Szereted sminkelni magad?
Igen, de csak egyszerűen. :)
5. Melyik a kedvenc körömlakkod?
A MaxFactor arany lakkja, az Ivory, illetve gyakorlatilag az összes Essence lakk. :)
6. Mi a foglalkozásod?
Tanuló vagyok.
7. Miért kezdtél el blogot írni?
Mert szerettem volna, ha valamilyen formában megörökíthetem a 'munkáimat', és szerettem volna visszajelzést kapni róluk, plusz nagyon szeretek írni, és hobbinak is jó. :)

8. Mik a terveid  a jövőt illetően, vágyaid?
Szeretnék minél többet utazni, illetve a fentebb leírtak :)
9. Kedvenc időtöltésed?
Alvás :D nem, igazából bármilyen tevékenység, amiben éppen akkor jól érzem magam, tulajdonképpen a fönt leírt hobbik. :)
10. Szeretsz rajzolni ? :D
Szeretek, de már nem igazán szoktam... De lehet, hogy újra megpróbálkozok vele. :)
(Kétszer volt az a kérdés, hogy Hol laksz?, az egyiket kitöröltem, ezért maradt 10. :))
Az én kérdéseim:
1. Milyen zenét szeretsz? 
2. Mi a kedvenc beceneved?
3. Szeretsz olvasni? Ha igen, mi a kedvenc könyved?
4. Hány naponta fested a körmöd? Volt már, hogy egy színt akár több hétig újrafestettél, annyira tetszett? :D
5. Mi életed legemlékezetesebb utazása?
6. Szoktál másoknak hajat csinálni/sminkelni/körmöt festeni?
7. Szeret(t)ed a középiskolát?
8. Van háziállatod? Ha igen, mi a neve? Ha nem, szeretnél valamilyen állatot?
9. Hol szoktál leggyakrabban vásárolni?
10. Mi a kedvenc sorozatod?
11. Van valami különleges tehetséged? 
Akinek továbbküldöm: mindenkinek, aki kedvet érez magában, hogy megcsinálja! :) Nem tudok 11 embert összeszedni, ráadásul szerintem sokan meg is kapták már, de azért két névrokonom nem hagynám ki :)
 

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a díjat, nagyon aranyos vagy!
    Úgy emlékeztem, hogy mikor először láttam már írtam Neked, de ezek szerint nem :D na sebaj, ami késik nem múlik! :)

    VálaszTörlés