2013. szeptember 5., csütörtök

For Your Beauty körömpolírozó + Egy-két random dolog :D

Sziasztok,

ma az új szerzeményemről, erről a For Your Beauty háromoldalú körömpolírozó/reszelőről szeretnék beszámolni nektek, mert hihetetlen jó vételnek tartom. :) A Rossmannban vettem 299 Ft-ért, mert az előző hasonló (szintén Rossmannos) eszközöm a használhatatlanság határára került, pedig azt is nagyon szerettem. Most olyat nem is láttam a boltban, de az 4-oldalú volt, rendelkezett egy durvább reszelő résszel, de azt amúgy sem igazán használtam, úgyhogy nem hiányolom az újból sem. 


A legnagyobb hátránya szerintem, hogy nem túl stabil, könnyen hajlik, de ettől persze még tökéletesen használható, csak nekem egy kicsit furcsa, mert az előzőnek egy teljesen kemény műanyag 'váza' volt, és azt szoktam meg. Ezzel szerintem ki is végeztem a hátrányok listáját. :D

Rendkívül egyszerű megfelelően használni, a 3 részen ugyanis számok jelzik, hogy milyen sorrendben használjuk őket. Elsőként a rózsaszín felével kell átcsiszolni a körmöket (ezzel kiegyenlítődik a köröm felszíne), majd jöhet a fehér, ami egy enyhe, inkább mattos fényt ad a körmöknek. Itt még nem voltam annyira elragadtatva tőle, de aztán jött a 3. fázis, és az komolyan mondom, olyan csillogó körmöket varázsol, amilyen nekem még soha nem adatott meg. :D



Most egy kis ideig ilyen körmökkel fogok feszíteni, mert szerintem jót fog tenni nekik, ha nincsenek állandóan mindenféle rikító, élénk színekre festve (most szedtem le a Lovely kéket először, azóta hogy írtam róla, és nagyon szépen bírta, meglepően tartós!). Ráadásul az extra hosszú körmökre is ráuntam egy kicsit, szóval szépen levagdostam és formázgattam őket, mielőtt belekezdtem volna a polírozó mutatványba. :)



Hát így néz ki, ha elkészült, ami egyébként nem tartott tovább 10 percnél. Szerintem tiszta olyan, mintha átlátszó lakkal lenne lekenve, pedig nem is. :D Úgy meglepődtem, hogy mikor elkészültem, hangosan megszólaltam, hogy 'Azta, hogy csillognak a körmeim!!', mintha ez lenne az év szenzációja. Réka lakótársam csak nevetett. :D (Utána egyébként még csak átkentem átlátszó lakkal, nem bírtam magammal. :D)

Szóval, összegzésképpen... rohanjatok a Rossmannba a For Your Beauty háromoldalú körömreszelőért, ha kedves az életetek! Vagy csak csillogó körmöt akartok. :D
----------
Más. Ma olyan jót reggeliztem, hogy muszáj beszámolnom róla. Mert egészséges is volt, finom is, sok is, úgyhogy mást nem is kívánhattam volna. :D 

Már régebben is megpróbálkoztam az úgynevezett bögrés sütivel, ami annyit tesz, hogy mindent összekutyulsz egy bögrében, aztán berakod a mikróba, és mikor kiveszed, magad sem érted, hogyan, de süti lesz belőle. Csakhogy eddig nem túl egészséges verziókat készítettem, mert cukrot és Nesquik kakaóport raktam bele általában, de elkezdtem követni Instagramon pár egészséges életmód és 'clean eating'-gurut, és folyton szembejönnek velem a jól kinéző, egészséges kaják. Ez a recept egyébként @tastyhealth-től származik, kis változtatással, mert nem volt itthon hozzá minden, de így is nagyon jó volt. :)


A hozzávalók, ahogy én készítettem:

- fél csésze (kb. 120 g) zabpehely (elvileg lisztté kéne őrölni, de én olyat nem tudok, úgyhogy csak simán zabpelyhet raktam bele :D)
- 1 evőkanál teljes kiőrlésű liszt
- kb. 1 teáskanál sütőpor
- kb. 1 teáskanál édesítő (nálam Süssina steviás por volt, úgy néz ki, mint az a kis rudas cukor, amit a kávé mellé adnak, egy csomagban 50 db kis rudacska van, és azt hiszem 500 Ft volt a Tescoban)
- egy fél szétnyomkodott-pürésített banán
- 1 tojás
- picike tej/víz

Keverd össze a száraz hozzávalókat (első 4), majd add hozzá a nedveseket, és jól keverd el az egészet abban a tálkában/bögrében, amiben 'sütni' szeretnéd. Rakd be a mikróba 1,5-2 percre kb 600 W-n, és kész is. :) Nagyon forró, mikor kiveszed, úgyhogy várj vele egy kicsit, aztán fordítsd ki egy tányérra (nekem simán kijött, nem kellett előtte kikenni a formát), és tálald friss gyümölccsel/kakaóöntettel (1 teáskanál cukrozatlan kakaó, pici édesítő és annyi tej, hogy pont el lehessen keverni - keverd el őket, picit rakd be a mikróba és kész). Ezzel locsoltam meg, aztán pedig csak ettem. :D Szerintem nagyon finom, legközelebb lehet, hogy kipróbálom egy picike fahéjjal, és esetleg mézet csurgatok rá, és almát teszek mellé. :)

Egyébként mostanában a teljesen egyszerű zabkására vagyok rákattanva, szinte mindig azt eszem reggelire, banánnal és mézzel, de ma valami másra vágytam. :)
----------
Más 2. Tegnap elmentünk az Alleeba megnézni a Családi üzelmeket (We're the Millers) az egyik barátnőmmel. Hihetetlen egy film, szétröhögtük magunkat rajta. :D Az utóbbi idő (ez alatt hónapokat értek :D) legviccesebb filmje, de tényleg. :D Mindenkinek ajánlom, aki szeretne nevetni egy jót, az egész moziterem visított. :D
(Viszont a végén a bakiknál mintha nem lenne túl őszinte Jennifer Aniston mosolya, mikor benyomják a Jóbarátok zenéjét viccből... :D)


Hát, ennyi mára, hamarosan jelentkezem. :)

Gabi

2 megjegyzés:

  1. Mi is megnéztük ezt a filmet, hát imádom! Bár Jennifer Aniston a kedvenc színésznőm, de akkor is nagyon vicces, én is ajánlom mindenkinek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is, nagyon-nagyon jó film :D :) még a Női szerveket tervezgetem régóta megnézni :D

      Törlés