2013. augusztus 30., péntek

Lovely Gloss Like Gel körömlakk

Sziasztok,

ma a legújabb körömlakkomat szeretném megmutatni nektek, amelyet a Rossmannban szereztem be. Igazából a bejárati ajtóra kiírt akció vonzott be a boltba, miszerint minden Lovely termékre 25% kedvezmény jár. Na, gondoltam, ezt muszáj megnéznem. 


 Végül csak egy Lovely termékkel távoztam, mert egyéb átlagos, de fontos dolgokat is vennem kellett, pl. vattakorongot, borotvát, vagy éppen dezodort, és nem akartam nagyon túlköltekezni. :D De nagyon örülök, hogy megláttam ezt a kis lakkot, mert már csak egy darab volt belőle, és nagyon régóta keresek ilyen babakék lakkot. Azt már csak itthon vettem észre, hogy ráadásul elvileg még gél hatású is, ami szerintem nagyjából igaz, mert nagyon szépen csillog, de mondjuk ha nem lenne ráírva, akkor nem mondanám, hogy olyan, mint a zselés köröm. De tényleg nagyon tetszik, meg vagyok vele elégedve, és egy rétegben is nagyon szépen fed.

Így fed egy rétegben.

Még a szemhéjfestékekkel szemeztem, azokkal a kis palettákkal, amikben kis gömb alakúak a szemhéjfestékek. Na, ezt jól elmagyaráztam. :D 

Mindenesetre ennyi mára, remélem tetszett, és esetleg kedvet kaptatok elnézni a Rossmannba egy-két Lovely termékért. :) Nektek amúgy mi a véleményetek erről a márkáról?

Gabi

2 megjegyzés:

  1. Szemeztem ezzel a lakkal ma én is, de végül otthagytam, mert van már hasonlóm. :) Cuki is kék lakk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is olyan kis szép. Nekem még hiányzott a kollekciómból egy ilyesmi kék, úgyhogy nagyon megörültem neki :D :)

      Törlés