2013. szeptember 23., hétfő

I'm baaack :D

Sziasztok!

Na jó, azért annyira nem tűntem el, de azért már jóval több, mint egy hete nem írtam. Ennek több oka is volt, de a legfőbb, hogy eléggé meg voltam fázva, és ha nem az iskolában szenvedtem (mert azért csak csak muszáj bejárni pár órára), akkor itthon pihengettem teával a kezemben, és nem igazán volt ihletem írni, sem pedig körmöt csinálni.

Tulajdonképpen még múlt vasárnap csináltam meg a körmeimet, és utána egész héten ezt a dizájnt nyomattam, mert tényleg nem volt erőm másikat csinálni. :D Pedig az nálam már nagy szó.


Elég egyszerű az egész, egy sötét bordós-lilás lakkot használtam alapként, ami egyébként az egyik kedvenc színem, olyan mint a forralt bor, és olyan kis őszies.

Manhattan "410T"

Úgy gondoltam, hogy nem is cifrázom, így hagyom egyszínűen, de másnap átmentem az egyik barátnőmhöz, és az egyik lakótársának olyan körömlakk-gyűjteménye van, hogy hű... látnotok kéne! És otthon még ennek a sokszorosa van neki. Egyszerűen muszáj volt egyenként áttanulmányoznom a lakkokat, és rábukkantam egy nagyon szép fedőlakkra, a nevére nem emlékszem, de a márkája azt hiszem CR volt. De tuti rá fogok kérdezni pontosabban, mert szeretnék venni magamnak is. :D Nagyon gyorsan szárad, ami nagy-nagy előny. Lényegében kis ezüstszínű "köröcskékkel" és ezüst csillámporral van tele, és azt hittem, hogy ennyi az egész, de kiderült, hogy pici csillagocskák is vannak benne. :) Mondjuk abból nincs sok, úgyhogy csak az egyik hüvelykujjamra jutott belőle, és sajnos le is jött másnap, de olyan cuki volt.

Ilyenek voltak a körmeim tehát a héten, igazából jól mentek mindenhez, és a hétvégi szüreti fesztiválhoz is illettek. :D Ma viszont lemostam őket (mindig kínszenvedés csillámos lakkot leszedni, de ez meglepően könnyen jött le - újabb pluszpont :)), úgyhogy holnapról jönnek az újabb manik. :)

Így a végén pedig muszáj megemlítenem, hogy az egyik legjobb barátnőm útjának indította egészséges életmód-sport-fitnessz témájú blogját, amelynek engem kért fel társszerzőjének, és én boldogan 'vállaltam' a feladatot, mert engem is érdekel a téma. :) Ha van kedvetek, lessétek meg: Fittegyetemista project.

Azt hiszem, ennyi mára, remélem tetszett ez a bejegyzés, annak ellenére, hogy ez most ilyen kis rövid lett. :) A jövőben igyekszem majd jóval gyakrabban jelentkezni, ahogy időm engedi. :)

Szép hetet mindenkinek :)

Gabi

2 megjegyzés:

  1. Szia! Jó hogy visszajöttél :) Díjat kaptál: http://naomiblog123.blogspot.hu/2013/10/dijat-kaptam.html :)

    VálaszTörlés
  2. awards you have received from me!
    http://juditnailpolishblog.blogspot.hu/2013/10/ujabb-dij.html

    VálaszTörlés