2013. augusztus 4., vasárnap

Hellooooooo : )

Sziasztok,

Gabi vagyok, és üdvözlök mindenkit a blogomon, aki valamilyen véletlen, vagy nem véletlen folytán rálelt a blogomra. :D Gondolom, ebben a bejegyzésben illene elmondanom, miről is fogok írni pontosan. :) Az eredeti elképzelésem szerint kifejezetten csak körmökről posztolok majd, hiszen imádok hobbiszinten körmözni, és az elkészült nail-artokat szívesen le is fotózom. Ezeket fogom tehát megmutatni, és röviden - remélhetőleg érthetően - elmagyarázni, hogy hogyan is csináltam őket. :) Az elkészítésükhöz szinte kizárólag olcsó kategóriás (Essence, NYC, Miss Sporty, Maybelline) körömlakkokat és eszközöket használok. Ez is a lényege tulajdonképpen a blognak, hogy megmutassam, én hogyan csinálom meg a körmeimet alacsony költségvetésből, amatőrként, esetleg másokat is felbátorítva ezzel, hogy nyugodtan kísérletezzenek a különböző lakkokkal, eszközökkel, technikákkal. :)

A legfőbb inspirációm egyébként a YouTube (említettem már, hogy egy picit függő vagyok? - talán később még bővebben is írok erről :)), de gyakran adnak ötletet Instagram posztok és a Pinterest is. 
Bár feljebb azt írtam, hogy csak körmökkel kapcsolatos dolgokról fogok írni,  több mint valószínű, hogy nem csak erről lesz szó a netes kis naplómban, hanem kedvem támad majd egyéb szépséggel kapcsolatos dolgokról, a kedvenceimről (filmek, zenék, könyvek, stb.), vagy netán saját magamról is írni. 

Talán ennyi is lenne, amit elöljáróban szerettem volna megosztani veletek, minden más idővel majd úgyis kiderül. :D

Gabi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése