2013. augusztus 4., vasárnap

Csöpögő festék nail-art

Sziasztok, 

úgy döntöttem, hogy az első körömdizájn, amit megmutatok nektek, az ez a könnyű, mégis nagyon különleges és aranyos nail-art lesz, amelyet a Cutepolish YouTube-csatornáról lestem el (x). Ehhez a dizájnhoz nem árt, ha közepesen hosszúak/hosszúak a körmeid.

Dripping Paint Nail-art

Elsőként kenj a körmeidre egy vékony réteget egy igazán világos rózsaszín/nude színből, és hagyd megszáradni. Nálam ez a szín az Essence Nude Glam "Cotton candy" árnyalata volt.


Ezután jöhet a matt fedőlakk (ezt a lépést el is lehet hagyni, de szerintem a matt felületen sokkal jobban érvényesülnek a színek). Én a Miss Sporty "Check Matte" fedőlakkot használtam, ami így néz ki: Katt!

És most jön az izgis rész: a csordogáló festék effekt kialakítása különböző színes lakkokkal. Én ezeket a színeket használtam: Essence "Check me out" (bocsi, már nagyon régi ez a festék, de még működik :D), Essence "Flashy pumpkin", Rimmel "Sunshine", Essence Nail Art Twins "Chuck", és NYC "Chelsea Cherry".



Csepegtess egy kis körömlakkot valahova, pl. egy régi újságra, és fogj egy pontozó eszközt (én ezt a kétvégű Essence-t használtam)/hullámcsatot.



A vastagabbik végét/a hullámcsat kis göböcskéjét mártsd a festékbe és a segítségével rajzolj három kis vonalat a körmödre, úgy, hogy a vége kicsit vastagabb legyen.

Ezután "kösd össze őket" kicsi ívelt vonalakkal, szintén az eszköz, illetve a maradék festék segítségével, és töltsd ki az esetlegesen üresen maradt helyeket. Voilá, kész is! Ugye, nem volt olyan nehéz? :)





A használt termékek listája (és vélt/valós ára :D)

Essence Nude Glam "Cotton candy" - 499,-
Miss Sporty "Check Matte" - 529,- (talán?)
Essence "Check me out" - 499,-
Essence "Flashy pumpkin" - 499,-
Rimmel "Sunshine" - 499,- körül volt akcióban. A Rossmanban gyakran lehet elkapni Rimmel körömlakk akciókat, érdemes figyelni :)
Essence Nail Art Twins "Chuck" - szerintem már nem kapható, de 499,- körül volt
NYC "Chelsea Cherry" - 449,-
Essence pontozó eszköz - 649,- 
(Hullámcsat - otthon elfekvőben :D)
(Valamilyen sima felület, amire rápötyögteted a lakkot)



Gabi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése