2013. augusztus 29., csütörtök

Kísérlet ombre körmökre

Sziasztok,

ma egy újabb manikűrös bejegyzést hoztam nektek. Ezúttal az ombre stílussal próbálkoztam meg, ami egyszerűen annyit jelent, hogy két, vagy esetleg több szín között alakul ki egyfajta színátmenet, ami szerintem szuperül néz ki, és egy ideje már divatban van, legyen szó hajról, ruháról, vagy körmökről. Én tulajdonképpen tavaly szeptemberben szembesültem ezzel az egész ombre-őrülettel, amikor fölkerültem Pestre. Itthon a kis városkámban nem igazán terjedt el, de az egyetemen, meg úgy amúgy az utcákon rengeteg lányon láttam ilyet. Annyira bátor viszont soha nem voltam, hogy magamnak is ilyen hajat csináltassak, ezért csak a körmömön kísérleteztem vele, több-kevesebb sikerrel. Valahogy soha nem jött össze olyan igazán szépre, de tegnap adtam neki még egy esélyt.


Ennek az is az egyik oka, hogy a mamám ipari mennyiségű szivacsot adott nekem, amivel egy életen át csinálhatnék ombre körmöket, pedig csak egy kockát kértem tőle. 
De ez után a hosszú bevezető után nézzük is, hogyan fogtam hozzá ehhez a manikűrhöz.

Először is egy vékony réteg fehér körömlakkot kentem a körmeimre, mégpedig a Lovely Nr. 25-ös egyszerű fehér árnyalatát, amit azt hiszem, az Új szerzemények... bejegyzésemben mutattam be.


A gyűrűsujjamon kezdtem az ombrézést, mert akkor úgy terveztem, hogy csak azt fogom ilyenre csinálni, a többit pedig fehéren hagyom, esetleg átfestem rózsaszínre. Végül az összes körmömet színátmenetesre csináltam, mégpedig ezzel a technikával:

A körmöm mellé tettem a szivacsot, hogy lássam, hogy kb. mekkora hosszúságban vigyem föl a festéket, aztán 3 csíkot húztam a szivacsra a három rózsaszínt használva, a legvilágosabbtól a legsötétebbig haladva. 

Most épp a tavalyi gólyaújságomat használom alátétnek. :D

Ezt pedig egyszerűen rányomtam a körmömre, kicsit "forgattam" rajta, kicsit nyomkodtam, aztán fölemeltem és voilá, kész volt az ombre köröm. :D Na jó, nem teljesen, ugyanis egy-két körömnél kicsit korrigálni kellett, mert mondjuk nagyon látszott a fehér a rózsaszín alatt/mellett, úgyhogy oda nyomkodtam még egy kicsit az adott színből. Na meg egy körömlakklemosóba mártott fülpiszka segítségével feltakarítottam a köröm környékét, mert oda is jutott bőségesen a lakkból.


Alapvetően így készült el az összes köröm, azzal a különbséggel, hogy a többi ujjamon fordítva voltak a színek, tehát alul van a legsötétebb pink.



Mad Picasa skills. :D

Amúgy nem tudom, miért, de a középső rózsaszín alig/egyáltalán nem látszik, pedig abból is kentem rendesen a szivacsra. Illetve azon gondolkodtam, hogy lehet, hogy egy kicsit "sűrűbb" szivacs jobban megfelelne a célnak, pl. egy sminkszivacs, de igazából ez is nagyon jól működött. Összességében tetszik a végeredmény, talán ez lett az egyik legjobb ombre próbálkozásom. :D

Ezeket a rózsaszíneket használtam: Essence "Free Hugs", NYC "Lincoln Square Lavender", NYC "Faithful Fuchsia". Illetve nyilván a szivacsot. :D


Később este a másik kezemet két lilával csináltam meg, de ez nem igazán sikerült, nagyon buborékos lett, és iszonyú hamar elkezdett lekopni, úgyhogy ahelyett, hogy kijavítottam volna, inkább lemostam. De azért később adok még neki egy esélyt, mert a színek nagyon tetszenek együtt (Manhattan "67S", Astor, hát őszintén nem tudom, melyik lehet az árnylat neve az üvegen szereplő dolgok közül, de talán ez: "202 New Bohemian").


Azt hiszem, ennyi lenne mára, remélem tetszett ez a bejegyzés (is), mert az előzőre, az Ékszerkörmös kihívásra sok-sok pozitív visszajelzés érkezett, ami nagyon-nagyon jól esett. :) Örülök, hogy részt veszek a kihívásban, mert sok szuper blogra találtam rá, és többen felfedezték az én blogomat is. :)

Gabi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése