2013. szeptember 11., szerda

Új szerzemények és egy kis randomság :)

Sziasztok,

tegnap nagyon rossz napom volt, legalábbis nagyon rosszul kezdődött és nem nagyon akaródzott jobbra fordulni. Hazafele az egyetemről be kellett mennem a boltba, és tudni kell erről a boltról, hogy nagyon közel van hozzá egy Rossmann. Arra gondoltam, hogy bemegyek és körülnézek egy kicsit, hátha az jobb kedvre derít, és hát nem nehéz kitalálni, hogy mivel távoztam... Természetesen új körömlakkokkal. :D



És tényleg jobb kedvre derítettek egy kicsit. :D A barnának talán egy fokkal jobban örültem, mert barna lakkom még egyáltalán nem is volt (ha egy nude-ot, ami picit barnás, nem veszem annak). Az ecsete is nagyon jó, olyasmi, mint az "új" Essence-eké, csak egy kicsit jobb. :D Ez egyébként a Miss Sporty "530" árnyalata, legalábbis remélem, hogy az, mert egy csomó szám van az üvegen, de szerintem ez lesz az. :D

A NYC-shoz hasonló lakkom már volt/van, egy régi Essence, mentazöld, és nagyon szép, talán a kedvenc lakkom, csak sajnos szinte teljesen beszáradt. Ez nagyon hasonlít hozzá, de mintha egy hangyányival kékesebb lenne. De azért még így is zöldnek mondanám. Nagyon tetszik ez is. :) Az árnyalat neve pedig "Blue Sky".

És mindkettő szuper jól fed egy rétegben is, ééés nagyon jól néznek ki együtt! :)



Szóval nagyon örülök, hogy megvettem őket, és az NYC-s ráadásul még le is volt árazva. :)
----------
Más 1: elkezdtem franciát tanulni az egyetemen, és nagyon élvezem! :D Még csak 2 órán vagyok túl, de már látom, hogy iszonyú nehéz lesz, és ebben megerősítenek a franciát tanuló barátaim is, úgyhogy nem mondanám, hogy megnyugodtam, viszont nagy a kihívás. :D

Más 2: Újabb reggeliötlet, nagyon gyors, nagyon egyszerű, egészséges, és nagyon finooom! :) Amire szükség van hozzá:
- sovány joghurt (Aldi)
- banán, alma, eper, málna, bármilyen gyümölcs tulajdonképpen (nekem banán és eper volt - fagyasztott eper, ezért engedett ilyen furi levet :D)
- granola (Müller, én a teljes kiőrlésű lisztes-nádcukros verziót vettem, de van zabos is)


Egy kis tálkába teszel mindent, és kész is! :) Szerintem bevezetem ezt a zabkása-zabos mikrós süti kombó mellé állandó reggelinek. :)

Remélem tetszett ez a rövidke bejegyzés, legyen nagyon szép napotok :)

Gabi

8 megjegyzés:

  1. NYC lakkot én is megvettem, csak az idő miatt próbáltam fényképezni, de nem jól sikerült képek lettek!! szép ez a két szín!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaa!!! :D de jó reggeli ötlet ki kell próbálni!!

      Törlés
    2. Ugyee?, egyszerű és nagyszerű :))

      Törlés
  2. Szia! A reggeli tényleg jól hangzik :P. Ilyen kell nekem is. Amúgy engem is feldob a zsákmányolás, mint sokakat, a körömlakkok pont nem annyira fognak meg, de minden más kb. igen, szerintem nincs olyan, hogy ne tudnék venni valamit egy drogériában, főleg Rossmann-ban, ahol mindig jó kis leértékelt cuccok vannak, mint írtad is. :-)
    Ivett
    http://fairyjuice.blogger.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Én is így vagyok vele, ha nem körömlakk, akkor akár egy új Baleás tusfürdő is fel tud dobni. :P
      Amúgy megnéztem, és nagyon tetszik a blogod, vissza is olvasgatom majd. :) (Viszont valamiért nem tudtam kommentelni. :O)

      Törlés
    2. Örülök, ha tetszik. :-) A kommentelés szerintem megoldódott, nem tudom, mi zavarhatott be esetlegesen. Velem is előfordult már másnál ez. Lényeg, hogy megkerült a komment végül, mint szokott. :-)
      Ivett

      Törlés
    3. Jaaj én meg kétszer küldtem kommentet ugyanahhoz a bejegyzéshez. :$ Na mindegy, a lényeg, hogy most már tuti elment. :D:)

      Törlés
    4. Nyugi, mondom, én is így jártam már valakinél. Nem akarta elküldeni, írtam újat helyette, aztán kettő lett mégis. :-D :-)

      Törlés