2013. augusztus 24., szombat

A Maybelline The Falsies Volum'Express szempillaspirál

Sziasztok, 

tegnap említettem, hogy vásároltam egy szempillaspirált, ami néhány éve, mikor először megvettem, nem jött be annyira, de különösebb bajom sem volt vele. Őszintén nem teljesen emlékszem, hogy akkor mi nem tetszett benne, talán az, hogy a neve alapján tényleg műszempillahatást vártam, amit nem kaptam meg. Mégis újra ki akartam próbálni, és ennek fő oka az volt, hogy még az igazán nagy YouTube-os beauty vloggerek is ódákat zengenek róla, legyen szó akár Tanya Burr-ről, vagy Macbarbie07-ről. Szóval nem hagyott nyugodni a dolog, ki kellett próbálnom újra.



Főleg, hogy a mostani spirálom, a sárga Volum'Express - ami sajnos hamarosan teljesen kifogy :(- nagyon tetszett, úgyhogy mindenképpen Maybelline-t akartam venni. De a legfőbb ok tényleg inkább az volt, hogy sokan ennyire odavannak érte. Amúgy megtaláltam a régi Falsies-t is, de nem sok mindenben különböznek, csak a felirat színében, meg az új kicsit dizájnosabb ezzel a csipkemintával a kupakon. :D

Bal oldalon az új, a jobb oldalon a régi
A régi keféje
Az új keféje
Az új keféje
A kefe sem változott, a régié nyilván "tisztábbnak" tűnik, mert alig van rajta festék. Nem emlékeztem a festék állagára, ezért amikor kibontottam az újat, kicsit megijedtem, mert nagyon folyékonynak látszott, és azt nem szeretem. Plusz rengetegnek tűnt a festék, amit kihúzott magával, de végül egyáltalán nem így volt. 

A kiinduló helyzet... A pici, egyenes szempilláim :D
És egy réteg spirállal, szempillagöndörítő nélkül.
Szintén. :D
Pont jó a sűrűsége, egyáltalán nem túl híg, és nem is volt túl sok, amit fölvitt a pilláimra. (Csak a kefe tetejét húztam le egy kicsit a tubus száján.) Szép mélyfekete, bevonta mindenhol a pilláimat, nem túl csomós, szóval meg vagyok vele elégedve, egyáltalán nem bánom, hogy ezt hoztam el. :)
Alapvetően mindig használok szempillagöndörítőt, de kíváncsi voltam, hogy hogy teljesít anélkül, és szerintem tényleg nem rossz. De azért a másik szememen kipróbáltam a göndörítővel:


Szerintem nincs olyan sok különbség, de ami érdekes, hogy így mintha sűrűbbnek tűnnének a pillák. :D Bár ez nyilván nem a göndörítőtől van. Azért továbbra is így használom majd, mert így jobban tetszik. :)

Azért műszempillahatás nincs, ahogy neve ígéri, de azt most már nem is vártam. Összességében jó kis spirál ez, jól végzi a dolgát, és szerintem megéri az árát, úgyhogy ajánlom mindenkinek, aki tervezgeti a megvásárlását. :)

Gabi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése