2013. augusztus 23., péntek

Új szerzemények...

Sziasztok, 

a mai bejegyzés néhány új zsákmányomról fog szólni, amelyeket egészen pontosan ma szereztem be a dm-ben és a Rossmannban. Eredetileg nem akartam ennyi dolgot venni, a fő célom csak egy egyszerű fehér körömlakk volt, mert az előző bejegyzésben mutatott Sissi azért már igencsak kezd sűrűsödni, egy másik ősrégi Manhattan fehér lakkom (ami a legelső volt, és iszonyúan szerettem) pedig teljesen beszáradt. Végül 3 lakkot vettem, meg még egy-két dolgot...


Kezdem a dm-es dolgokkal, mert ott voltam először. Elsőként egy 2,5 dl-s Alpro mandulatejet tettem a kosaramba, egyszerűen csak azért, mert már régóta szeretném megkóstolni, és mert szeretnék valamennyire leállni a tehéntejjel.



Bár amúgy nem iszom sokat, néha fönt Pesten, ahol ugye magamra főzök, sok tejes dolgot ettem/ittam, gyakran ettem müzlit reggelire, néha főztem tejbegrízt ebédre vagy ezt tettem a bögrés sütibe. :D Itthon ez nem annyira jellemző, de most, hogy mindjárt kezdődik az év, megint magamra fogok főzni + valamiféle életmódváltást tervezek, ezért valami alternatívát keresek a tejre. A kókusztej elég drága, ez a mandulatej sem olcsó, de nem fogyasztanék belőle sokat terveim szerint, leginkább csak zabkásába, bögrés sütibe tenném, a tejbegrízről valószínűleg leállok majd. :D A szójatejről meg nem sok jót hall az ember. Egy szó, mint száz, azért vettem, hogy megkóstoljam, hogy egyáltalán ízlik-e. Most a hűtőben csücsül, a következő bejegyzésben szívesen leírom, hogy milyen volt, ahogy a tervezett életmódváltásról is örömmel írok, ha tényleg bejön, és ha már kialakul egyfajta rutin, hogy mit eszem, mit csinálok.

Ezután elég céltudatosan mentem a sminkes szekció felé, sóvárogva végignéztem a L'Oréal és MaxFactor polcokon, aztán lehorgonyoztam a Maybelline-nél, ahogy mindig. :D (Persze miután a S-het és a Miss Sportyt alaposan végigböngésztem, de nem találtam fehér lakkot, meg más érdekességet sem.) Szeretem a Maybelline-t, mert kicsit barátságosabb árkategória, mint a föntiek, és tök jó cuccaik vannak. Egyből megtetszett a fönti képen is látható "neon" zöld Colorama szín, de tépelődtem, hogy tényleg akarom-e, főleg, hogy még fehér lakkot nem is találtam. De aztán a szempillaspirálok alatt megtaláltam a feliratot, miszerint bármely Volume Mascara (1999,-) mellé ajándékba jár egy Colorama (699,-) körömlakk. Nekem nem kellett kétszer mondani, amúgy is kellett már egy szempillaspirál is. A Falsies-t választottam, mégpedig azért, mert még régebben, mikor kijött, megvettem, és nagyon vegyes érzéseim voltak vele kapcsolatban, tetszett is, meg nem is, úgyhogy gondoltam, újravásárolom és új véleményt alkotok róla. Még nem próbáltam ki, de a következő posztban szívesen írok róla. 


Hanem ez a zöld körömlakk... Hát. Elég csalódott voltam, mikor fölkentem a körmömre.


 
Mert bármennyire is nem akartam így gondolni, sárgás libafos színe van. Egy rétegben legalábbis mindenképp. Azt vártam, hogy kicsit szebben fed, és tényleg neonzöld lesz, olyan fényes és zöld. De ráadásul még matt is! A második rétegben reménykedtem, hogy majd minden megváltozik tőle...



De sajnos nem, nem igazán. Legalábbis nekem még így sem tetszik. Úgyhogy megpróbálkoztam egy harmadik réteggel, bár utálom, ha egy körömlakkot 3 rétegben kell fölkenni, a legjobb, ha egy, legfeljebb két rétegben olyan színt produkál, amilyet a csomagolás alapján várok is. Szóval a 2. réteg után is azt gondoltam, hogy nem ez lesz a kedvenc körömlakkom, ráadásul még mindig borzalmasan matt volt, sokkal jobban, mint a képeken. Szóval, gondoltam, egye fene, megnézem, milyen az a 3. réteg, bár ekkor már eldöntöttem magamban, hogy így magában nem sokat fogom hordani, legfeljebb díszítéshez használom.




3 rétegben már legalább tényleg zöld, de nem az igazi... A boltban még úgy gondoltam, hogy jejeje, végülis megveszem a lakkot, de mellé egy spirált is, és csak 2000,- a kettő együtt, tehát olyan, mintha a szempillaspirál csak 1300,- lenne, mekkora üzlet. De most már úgy gondolom, hogy oké, megvettem 2000 Ft-ért a spirált, de hála az égnek, hogy a lakk ingyen volt, mert nem ér meg 700 Ft-ot. De azért úgy gondoltam, hogy a másik két színnel jól nézne ki, amiket a Rossmannban vettem, tehát a Lovely fehérrel és az Essence rózsaszínnel. (Ezzel ki is merült a Rossmannban vásárolt dolgok listája. :D) Szóval elkezdtem lemosni a hüvelykujjamról, és hát ami azután fogadott, hogy végre lejött, szintén nem nyűgözött le...  


Mert nem tudom, mi van benne, de jött vele a körmöm is, amit más Colorama lakknál még nem tapasztaltam (ugyanezzel a körömlakklemosóval), ráadásul jól elszínezte az alatt a 10-15 perc alatt, amíg a körmömön volt. Alaplakk tehát kötelező alá, note to self, ha még egyszer használni akarnám.



Végül ilyenre festettem a körmeimet. A rózsaszín és a fehér 2 rétegben néznek ki így, de egy rétegben is tetszettek, szóval azokat egyáltalán nem bántam meg. A zöldet holnap lemosom majd, hogy ne hagyjon soha le nem mosható nyomot a körmeimen. 

Hát, ennyi mára, remélem nem volt túl unalmas. :)
A Lovely lakk egyébként a Nr. 25-ös szín, sima fehér, az Essence pedig a "106 Free Hugs" nevet viseli.

Kellemes hétvégét mindenkinek. :)

Gabi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése