2013. augusztus 26., hétfő

▽ Ékszer inspirálta köröm kihívás I. - színes, punkos körmök ▽

Sziasztok,

a mai bejegyzés nagyon különleges lesz, és nekem izgalmas is, mert ez az első kihívás, amelyen részt veszek. :) A kihívás elindítója Bellala, akit bár nemrég, 1-2 hónapja kezdtem el olvasni, az ő blogja is nagyban inspirált a sajátom elindításában. Nagyon izgatott vagyok, és kíváncsi, hogy a többi jelentkező milyen körmöt alkot majd, de remélem, hogy tetszeni fog nektek az általam megálmodott dizájn is.


Ez a fotó, pontosabban rajta ez a trendi, színes tüskés, punkos nyaklánc jelentette a kiinduló pontot. Nem gondolkodtam túl sokat, azonnal tudtam, hogy a MaxFactor arany lakkomat fogom alapként használni, ami az egyik kedvencem, mégis keveset használom. Hát, most itt a tökéletes alkalom.


Szerintem ez az egyik, ha nem a legszebb arany körömlakk, amit valaha láttam életemben. Még 2-3 éve kaptam karácsonyra, de semmit nem veszített a minőségéből, és annyira szép. Az árnyalat nevében nem vagyok teljesen biztos, de amit ki tudtam venni az arany alapon arany betűkből (...:D), az az, hogy "Ivory".

Ebből kentem tehát két réteget az összes körmömre.

Egy rétegben...
...ééés két rétegben.

A száradás után következhetett a "tüskék", háromszögek kialakítása. Ezen a képen van minden, amit ehhez használtam: ragasztószalag (nem tudom, mi a pontos neve, sima celluxot használtam volna, ha találok itthon, de mivel nem találtam, elkértem ezt apától :D), olló, pontozó eszköz, színes lakkok. Olyan színeket használtam, amelyeket valamilyen formában felfedezni véltem a láncon is, és persze amelyek a körömlakk-kollekciómban megtalálhatók.


Ezek a színek pedig: Essence "Flashy Pumpkin", Essence "Viva La Green", Maybelline Colorama "80" és NYC "Faithful Fuchsia". A pontozó eszköz a megszokott Essence. Na de mire kell a ragasztószalag és olló? Mert ezek segítségével készítjük el a nagy tüskéket! :) Képekben:

Vágj két rövid darabot a ragasztószalagból, és ragaszd fel őket a körmödre a képen látható módon. A lényeg, hogy a köztük lévő rés egy háromszög-szerűséget adjon.
Kend fel a festéket erre a közbenső részre, és lehetőleg minél gyorsabban húzd le a ragasztócsíkokat. Azzal kezd, amelyiket másodiknak ragasztottad föl, tehát amelyik a másikat fedi.
Voilá! :) Kész a háromszög.





Ezt a folyamatot ismételtem meg a gyűrűsujjam kivételével az összes ujjamon, a 4 színt használva.


A gyűrűsujjamra valami mást gondoltam ki. A pontozó eszköz kisebbik végével kis háromszögeket festettem a körmöm felső részére. Úgy terveztem, hogy mind a 4 színt felhasználom, és 4 kis háromszöget csinálok, de a három után rájöttem, hogy a negyedik nem fér ki melléjük, máshogy meg nem igazán tetszett volna, úgyhogy így hagytam.


És ezzel kész is a csini nyaklánc által inspirált körömdizájn. :)




Aztán eszembe jutott, hogy van nekem egy Essence-es fedőlakkom, amit régóta nem használtam, pedig nagyon szép, különleges csillogást ad a körmöknek, és úgy gondoltam, hogy ez egy kicsit "ékszeresebbé" tenné a körmeimet. Csak a középső kis tüskékre kentem belőle, és bár egészen megváltoztatja az összhatást, és nagyon jól néz ki tőle,...




...nekem simán mégis jobban tetszik! :) Ti mit gondoltok? Kíváncsi vagyok a véleményetekre, nyugodtan írjátok le kommentben, nem harapok. :D

Gabi


10 megjegyzés:

  1. Dejó, én is majdnem így csináltam! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szupi lett! A gyűrűs ujjad a kedvencem. =)

    VálaszTörlés
  3. Óóó, köszönöm szépen, lányok :))) örülök, hogy tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. húú nagyon jó ezt nekem is ki kell próbálnom :)Ötletes, főleg a gyűrűs ujjad :) gyönyörű!!

    VálaszTörlés
  5. szuper lett, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen csajok, nagyon jól esnek ezek a dicsérő szavak :):)))

    VálaszTörlés
  7. Olyan aranyos a gyűrűs ujjadon a minta :) Nagyon tetszik a manikűr! :)
    Még nem ismertem a blogodat, örülök, hogy a kihívás által rátaláltam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, névrokon :))) én is örülök, hogy ennyi szuper új blogra találtam rá az elmúlt időben - a kihívásnak is köszönhetően -, köztük a tiédre is :))

      Törlés
  8. Szép és igényes. Nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés