2013. augusztus 16., péntek

Little "haul"

Sziasztok,

elnézést kérek, hogy ilyen sokáig nem jelentkeztem, de nyaralni voltunk, és telefonról valamint gyenge wifivel nem a legnagyobb öröm blogolni. :D Még az első posztban azt írtam, hogy azért nem csak körmökről tervezek írni; a mai bejegyzés rögtön nem is körmös lesz. Tegnap hazafele megálltunk Szegeden, és ha már ott voltunk, az Árkádba is benéztünk, ahol szert tettem néhány dologra, amiket muszáj megmutatnom. :)

Elsőként ezt az iszonyú édes oversize mopszos pólót mutatom meg a H&M-ből. Be kell vallanom, hogy anya vette észre, és nagyon tudja, hogy mi tetszik nekem, mert felém tartotta és azonnal beleszerettem. :D


A következő ez a szintén oversize vékony őszi pulcsi a Women'Secretből. Élőben kicsit világosabb szürke, a mellrészén pedig van egy zseb, amin egy cuki kis gomb van. Egy sima farmerhez és az új cipőmhöz tökéletes lesz. :)

 

Ugyanonnan van ez a cuki hálóing, Sütiszörnnyel az elején. Imááádom :D


Egy ilyen, vagy hasonló farmeringet már nagyon régóta szerettem volna, ezért nagyon megörültem, amikor megláttam a Springfieldben. Már csak 1 darab volt, méghozzá pont az én méretemben. :D Ráadásul 70% kedvezmény (!!) volt rá.




Végül, de nagyon nem utolsó sorban ezt a cipőt szeretném megmutatni, amibe szó szerint szerelmes vagyok. Nagyon régóta szerettem volna már ilyen "Oxford flats" stílusú cipőt, és most a Vagabondban rá is leltem a tökéletes párra, ami, remélem, jó sok évig hű társam lesz majd. :) Élőben egyébként inkább pirosas, mint rózsaszín.



Hát ennyi lenne mára, hamarosan újra körmös bejegyzéssel jelentkezem majd. :)

Gabi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése