2013. augusztus 21., szerda

Masnis körmök ☺

Sziasztok,

sajnos később hoztam ezt a bejegyzést is, mint terveztem, de az elmúlt napokban megint összejött néhány program, illetve a blog kinézetén is rengeteget dolgoztam, de úgy gondolom, megérte, mert most végre tetszik. :)


Ebben a posztban ezeket a nagyon édes, és nagyon egyszerű, semmilyen profi eszközt nem igénylő, masnis körmöket mutatom meg. Ehhez szerintem akármilyen hosszúságú köröm megfelelő, még az én körmeim sem voltak egyforma hosszúak, mert a középső kettőt egy kisebb bénaságom miatt le kellett vágnom/reszelnem. :D Az inspirációt BubzBeauty gyönyörű videója adta.

Amire szükséged lesz:
  - nude/világos rózsaszín körömlakk (nálam ez az Essence "Cotton Candy" volt, amit az előző körmös bejegyzésben is használtam)
  - fehér körömlakk (Sissi "02", amúgy ősrégi, de még bírja :D)
  - fekete körömlakk (Maybelline Colorama "23")
  - pontozó eszköz (Essence)/fogpiszkáló
  - valami felület, amire kicsöppented a lakkot
 (- opcionális: apró rózsaszín/bármilyen más gyöngyök, amiket egy átlátszó lakk és valami hegyes tárgy, pl. a fogpiszkáló segítségével tudsz fölvinni)
 

Elsőként a nude/rózsaszín lakkot kend fel a körmeidre egy vékony rétegben, és hagyd teljesen megszáradni.


Ezt követően vidd fel a fehér lakkot a körmeid végére enyhén ívelt, kb. félhold alakban. Szabad kézzel is nagyon szépen meg lehet ezt csinálni, de én most sablont (Essence) használtam, mert megtaláltam őket a fiókom mélyén, és rájöttem, hogy még szinte soha nem használtam őket, úgyhogy itt volt az ideje bevetni őket. Persze fordítva felragasztva, nem úgy, mintha francia körömvégeket csinálnál vele, ahogy a képen is látszik:


Ezeket is hagyd teljesen megszáradni. 

Most pedig jöhet a móka, a masnik elkészítése. A pontozó eszköz vékonyabb végével/fogpiszkálóval vegyél föl egy kis fekete festéket, amit előzőleg kicsöppentettél. Rajzolj két kis hurkot a fehér rész aljára, úgy, hogy szinte nem is nyomod rá az eszközt a körmödre, csak húzod fölötte. Szerintem így szebb lesz az eredmény. 
Majd pöttyints kis pontokat a hurkok mellé, a fehér rész ívét követve. Nekem nem sok fért ki, csak 1-2 a hurkok két oldalán. Ha kicsit kisebb masnit csinálsz, több pöttyöt készíthetsz melléjük.


Majdnem készen is vagyunk, már csak a masni két kis szárát kell behúznod, és voilá! Gyönyörködhetsz is az édes masnis körmödben! :) Remélem, Te is kipróbálod!









△ Itt játszottam egy kicsit a gyöngyökkel, a gyűrűs ujjamra akkor még nem rajzoltam fel a masnit, és úgy gondoltam, hogy jól néznének ki rajta ezek a pici rózsaszín gyöngyök. :) Szerintem nagyon aranyos, de végül az összes körmömet masnisra csináltam:



Gabi

2 megjegyzés: